Error 404 — niet gevonden
Error 404 — niet gevonden
Bedrijfsnaam “José Lenders”
Adres Van Cleefstraat 6
Plaats 5911 BG Venlo
Registratie Kamer van Koophandel Venlo 30-08-2006 onder nummer 12060896.
Met betrekking tot haar dienstverlening voor bedrijven en instanties verklaart José Lenders dat het volgende privacyreglement van toepassing is:
Dienstverleenster, José Lenders verklaart dat zij deze verklaring naar waarheid heeft ingevuld.
Opgemaakt te Venlo 01-09-2020
Privacy reglement als counselor
José Lenders verklaart:
Als counselor ben ik gebonden aan een ethische code, die me verplicht het besprokene onder beroepsgeheim vertrouwelijk te behandelen. Dit houdt in dat je ervan op aan kunt dat derden niet op de hoogte worden gebracht van je problemen, tenzij je daar zelf om vraagt. Als je wilt dat bijvoorbeeld je huisarts geïnformeerd wordt, dan doe ik dat alleen na jouw uitdrukkelijke schriftelijke toestemming.
Voor een goede behandeling is het noodzakelijk dat ik, als uw behandelende therapeut, een dossier aanleg. Dit is ook een wettelijke plicht opgelegd door de WGBO. Uw dossier bevat aantekeningen over uw gezondheidstoestand en gegevens over de uitgevoerde onderzoeken en behandelingen. Ook worden in het dossier gegevens opgenomen die voor uw behandeling noodzakelijk zijn en die ik, na uw expliciete toestemming, heb opgevraagd bij een andere zorgverlener bijvoorbeeld bij de huisarts.
Wij doen ons best om uw privacy te waarborgen.
Dit betekent onder meer dat wij:
De gegevens uit uw dossier kunnen ook nog voor de volgende doelen gebruikt worden:
Privacy op de zorgnota
Op de zorgnota die u ontvangt staan de gegevens die door de zorgverzekeraar gevraagd worden, zodat u deze nota kan declareren bij uw zorgverzekeraar:
Als professionele hulpverlener ben ik gehouden aan de Meldcode Huiselijk geweld en kindermishandeling.
Opgemaakt te Venlo 19-09-2023
© ABvC – versie januari 2021 Algemene Voorwaarden voor dienstverlening aan
Daar waar onderscheid gemaakt wordt tussen particulieren en bedrijven/instanties, is dat apart vermeld.
Van José Lenders
Praktijkadres Van Cleefstraat 6 5911 BG Venlo
Hierna te noemen gebruiker
Artikel 1. Definities
Gebruiker de gebruiker van de Algemene Voorwaarden, vertegenwoordiger van José Lenders.
Opdrachtgever de wederpartij van gebruiker.
Overeenkomst de mondelinge of schriftelijke overeenkomst tot dienstverlening.
Artikel 2. Algemeen
Artikel 3. Aanbod en offerte
Artikel 4. Uitvoering van de overeenkomst
Artikel 5. Wijziging van de overeenkomst
Artikel 6. Contractduur; uitvoeringstermijn
Artikel 7. Honorarium
Artikel 8. Betaling
Artikel 9. Bruikleen
Artikel 10. Teruggave van in bruikleen gegeven zaken
Artikel 11. Incassokosten
Artikel 12 Klachtenafhandeling
Artikel 13. Opzegging
Artikel 14. Opschorting en ontbinding
Artikel 15. Aansprakelijkheid
Artikel 16. Vrijwaringen
Artikel 17. Risico-overgang
Artikel 18. Overmacht
Artikel 19. Geheimhouding
Artikel 20. Intellectuele eigendom en auteursrechten
Artikel 21. Geschillen
Artikel 22. Toepasselijk recht
Artikel 23. Wijziging, uitleg en vindplaats van de Algemene Voorwaarden
Bedrijfsnaam “José Lenders”
Adres Van Cleefstraat 6
Plaats 5911 BG Venlo
Registratie Kamer van Koophandel Venlo 30-08-2006 onder nummer 12060896.
Indienen
De klacht kan zowel schriftelijk als mondeling bij José Lenders worden ingediend. Daarnaast kan deze gestuurd worden naar het ABVC naar het e-mailadres: , of kan de klacht via de opdrachtgever ingediend worden.
Wij zijn aangesloten bij de SCAG.
Duidelijk moet zijn: de datum waarop de gedragingen en/of uitlatingen, waarop de klacht betrekking heeft, hebben plaatsgevonden, evenals een korte omschrijving van de feiten waarop de klacht betrekking heeft.
Bevestiging
De klager krijgt binnen vijf dagen een schriftelijke bevestiging van de ingediende klacht.
In behandeling nemen van de klacht
De behandeling van de klacht geschiedt door een persoon die geen getuige is geweest van de gedraging en/of uitlating waarop de klacht betrekking heeft.
Zowel de klager als diegene op wie de klacht betrekking heeft wordt in de gelegenheid gesteld om gehoord te worden. Van deze bijeenkomsten wordt een schriftelijk verslag gemaakt. Deze verslagen worden gestuurd naar zowel de klager als aan diegene waarop de klacht betrekking heeft.
De klacht hoeft niet in behandeling genomen te worden als datgene waar de klacht over gaat, langer dan een jaar voor het indienen van de klacht heeft plaatsgevonden.
Van het niet in behandeling nemen van de klacht wordt de klager binnen vier weken na ontvangst van de klacht schriftelijk op de hoogte gebracht.
In het geval dat de klager meent dat zijn klacht niet naar behoren is afgehandeld kan hij escaleren naar de opdrachtgever. Deze kan zich dan melden bij het klachtenbureau van het UWV.
Afhandeling
De klacht wordt binnen vier weken na indiening afgehandeld.
De klager wordt schriftelijk en gemotiveerd in kennis gesteld van de bevindingen naar aanleiding van het klachten onderzoek. Ook wordt de klager op de hoogte gesteld van eventuele verdere maatregelen die naar aanleiding van de bevindingen getroffen (gaan) worden.
Het oordeel van de beroepsinstantie is voor het instituut bindend; eventuele consequenties worden door het instituut zo snel als redelijkerwijs verwacht kan worden, afgehandeld.
Registratie
José Lenders zorgt voor de registratie van het aantal bij haar ingediende klachten, de aard van de ingediende klachten, evenals van de bevindingen en eventueel getroffen maatregelen naar aanleiding van de klachten. Deze registratie wordt een keer per jaar naar de opdrachtgever gestuurd, tenzij er geen klachten zijn ingediend.
Opgemaakt 01-09-2020
De vergoedingen en aanvullende premies voor counseling 2024 zijn bekend gemaakt door alle zorgverzekeraars.
Informatie hierover kunt u terugvinden op de volgende sites:
Hier vind je informatie over diverse activiteiten die wij organiseren.
Zie je iets dat je interesseert? Meld je aan, wij kijken ernaar uit!
09.00 – 11.00
Cultuurtuin Peel en Maas in Maasbree
Tijdens deze workshop helpen we jou om je met behulp van je eigen stem weer vrij te voelen in jouw lichaam.
09.00 – 11.00
Locatie volgt na aanmelding
In deze workshop helpen we jou om ook tijdens je dagelijkse bewegen te ontspannen.
Duur: 5 minuten
Aan sommige patronen en situaties raken we gewend.
Dit betekent niet dat we daar geen last van hebben.
Waaraan besteed jij je energie?
Hoeveel energie verlies jij?
Wat mis je?
Stel jezelf eens onderstaande vragen.
Jouw antwoorden laten een beeld zien van wat er NU speelt. Of je daarin iets wilt veranderen bepaal jij zelf; jij kent de context van je antwoorden, jouw wensen en prioriteiten. Uit deze scan komt daarom geen score. Wel zet het je in beweging in de richting die jij kiest.
De antwoorden zijn voor jouzelf. Voor ons zijn ze onzichtbaar.
Een vraag vooraf
Voel jij je in het algemeen gelukkig?
(Maak een beeldschermfoto als je jouw antwoorden wilt bewaren.)
Lees je antwoorden nog eens door.
Waar is nog wat te winnen voor jou?
Van welke ontwikkeling zou jij blij
worden?
Wij helpen jou graag vooruit met behulp van het PASSIE protocol.
Tijdens jouw eerste gesprek krijg je het boek “van Stress naar Passie – in 6 stappen” gratis aangeboden.
Ook mag je aansluitend aan dit gesprek 20 minuten lang gratis een brainlightsessie ervaren in onze ultramoderne massagestoel.
Afhankelijk van het gekozen zorgpakket vergoeden veel verzekeringen een gedeelte van de consulten.